Správa o činnosti jednotlivých odborov sekretariátu Rady SRZ v Žiline v 10. pracovnom týždni (od 5.3. do 9.3.2018):
Tajomník SRZ a sekretár tajomníka:
- Bežná administratíva vybavovanie e-mailov, telefonátov, objednávky rekreačných zariadení.
- Emailová informácie pre ZO SRZ o zasielaní emailových adries na ekonomický odbor na posielanie FA za tovar a služby so SRZ Rada – elektronickou cestou.
- Príprava materiálov na marcové zasadnutie Prezídia a Rady SRZ,
- Účasť tajomníka, člena Rady SRZ a zamestnanca OTVaV na pracovnej porade k pripomienkam vykonávacej vyhlášky k novému zákonu o rybárstve zvolené MŽP SR,
- Pracovné rokovania vo Zvolene za účasti prezidenta a tajomníka SRZ s prezidentom SPK Ing. Lebockým k pokračujúcej spolupráce na podpore petície SRZ za záchranu rybárstva.
- Prerokovanie Správy auditora za účasti zástupcu spoločnosti Interaudit Benetip,s.r.o., a tajomníka SRZ k účtovnej závierke a výsledku hospodárenia SRZ Rada Žilina k 31.12.2017 so záverom pravdivého a vecného obrazu finančnej situácie SRZ Rada Žilina s medziročne rastúcim a dosiahnutím hosp. výsledkom po zdanení v sume 135.116, 76 Eur, účtovníctvo zväzu je vedené v zmysle účtovných štandardov a účtovných metód.
- Pracovné rokovanie tajomníka SRZ a riaditeľa SVP,š.p. OZ Levice o spolupráci.
- Účasť tajomníka na VČS SRZ MsO Nové Zámky a VČS SRZ MO Trstená.
Odbor investícií a správy majetku:
- Spracovanie podkladov na zasadnutie Rady SRZ bilancia realizovaných investícii a opráv za rok 2017
- Výberové konanie na zabezpečenie revízií elektrotechnických zariadení na výrobných strediskách Rady SRZ, spracovanie požiadaviek na opravu elektrozariadení na výrobných strediskách,
- Finalizácie výstupov likvidačnej komisie sekretariátu,
- Sumarizácia podkladov na spracovanie plánu investícií SRZ – admin. budova v Žiline a rekreačné zariadenia SRZ Rady.
Organizačno-právny referent:
- Zaslanie stanoviska vo veci lovu rýb na pstruhových vodách
- Zaslanie stanoviska na MO Čadca
- Zaslanie stanoviska MO SRZ Šaštín-Stráže
- Vypracovanie rozkladu proti rozhodnutiu Ministerstva Hospodárstva SR č. 09151/2018-4110-06252 zo dňa 19.2.2018, ktorým bolo nevyhovené protestu prokurátora Krajskej prokuratúry Banská Bystrica č. Kd 210/17/6600-11 zo dňa 23.11.2017.
- Zaslanie zápisnice z mimoriadneho zasadnutia Rady a uznesení z prezídia zo dňa 27.2.2018
- Vypracovanie oznámení o vykonateľnosti rozhodnutí a o ukončení súdnych sporov
- Vyhotovenie odpovede k výzve na uzavretie nájomnej zmluvy
- Zaslanie stanoviska na MO Krupina
- Verifikácia zmluvy o vzájomnej spolupráci
- Vypracovanie ospravedlnenia neúčasti na pojednávaní a zaslanie emailovou cestou
- Verifikácia darovacej zmluvy
- Zaslanie zoznamu osôb, ktorým nie je možné vydať povolenie
- Vyhotovenie nájomnej zmluvy na viacúčelovú budovu
- Zaslanie výzvy na disciplinárnu komisiu
- Zaslanie Výzvy na zaplatenie trov konania
- Vyhotovenie nájomnej zmluvy a jej zaslanie
Odbor tečúcich vôd a výroby:
- Spracovanie zarybňovacích plánov na revíry Rady SRZ, rezerva kaprová, rezerva lipňova, ZP – zvláštne povolenia
- Účasť na zarybňovacej komisii
- Spracovanie stanoviska k štúdii – Vodné plochy, Kráľovské údolie, Malý Slavkov
- tvorba zarybňovacích plánov a účasť na zarybňovacej komisií.
- tvorba vyhlášky k novému zákonu o rybárstve
- pracovné stretnutie ohľadom manipulačného poriadku VN Orava – rieka Orava
- potvrdenie monitorovacieho zariadenia pre RS
- špecifikácia softwéru pre monitorovacie zariadenia RS
- Usmernenie rozsahu platnosti preukazu RS a účasť na výročnej členskej schôdzi MO SRZ Trstenná
- prerozdeľovanie finančných prostriedkov ZO SRZ
- vyhodnocovanie sumarizácie úlovkov a skutočného zarybnenia
Ekonomický odbor:
- Vystavovanie faktúr pre ZO SRZ za vydané povolenky za rok 2018.
- Spracovanie miezd a odvodov za 2/2018 a ich úhrada.
- Spracovanie drobných výdajov výrobných stredísk za 2/2018 a ich úhrada.
- Účtovanie a úhrada bežných faktúr za materiál a služby.
- Kompletizácia materiálov na zasadnutie Rady SRZ dňa
- Obchodné pohľadávky a záväzky – kompletná agenda.
- Aktualizácia emailového spojenia na ZO SRZ a ostatných odberateľov v súvislosti so zavedením elektronického podpisu do fakturácie – emailová korešpondencia.
- Bežná ekonomická agenda.
Referent pre prácu s deťmi a mládežou:
- Spracovanie súhrnnej správy s krajských porád vedúcich rybárskych krúžkov
- Dopĺňanie celoslovenskej databázy kontaktov vedúcich detských rybárskych krúžkov.
- Vybavovanie bežnej administratívy (objednávky, e-maily, telefonáty).
Samostatný referent pre športovú činnosť:
- Nominačné listiny reprezentantov na MS a ME LRU plávaná
- Vybavovanie žiadostí o registráciu nových pretekárov, vystavovanie nových registračných preukazov.
- Pripomienkovanie návrhu Stanov v zmysle zákona o športe
- Aktualizácia súpisiek družstiev pre rok 2018.
- Priebežné vybavovanie prijatej poštovej a e-mailovej korešpondencie a telefonických žiadostí.